A

2013-01-19
18:30:07

Soovaa!!

Hehej min kompis Soraya ringde nyss och frågade om jag ville sova hos henne, så jag ska gå till henne snart! Jag fixade mina naglar för ett tag sen och det vart jätte fint faktiskt!!

Ni kanske undrar vem Soraya är?!! Hon är min bästa vän, jag har känt henne ända sen hon föddes! Jag är två år äldre än henne! Så hon är 10 och hon ska fylla 11 och jag ska fylla 13. Hon fyller år en vecka före mig. Hon är jätte snäll och en jätte bra kompis!!

Nu så ska jag packa lite till ska packa ner en tröja (den nya), min tandborste, borste, och kudde. För att jag har packat ner mina byxor! Idag när jag var på väg mot stationen så kändes det som om jag skulle frysa ihjäl, det var -18 grader!! Sjuukt kallt!! Men jag bloggar mer senare! Pöss Pöss<333


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: