A

2013-01-21
17:25:30

Pappas jobb!

Min pappa är byggarbetare! Just nu så bygger han och hans "kamrater" en restaurang och Avicii's nya studio! Därför så vill pappa och hans "kamrater" dokumentera arbetet, så jag ska ta kort där typ varje söndag! Men det betyder inte att jag inte kan vara med vänner på söndagar :).

Pappa träffade Avicii där han ska ha sin studio och så tittade Avicii runt där och så! Själv tycker jag att det är aas coolt men ni får tycka vad ni vill! Där pappa jobbar ser han många kändisar tillexempel prinsessan Madelene, Kronprinsessans kille Daniel, gruppen Afrodite och flera!! Så det var allt jag hade att berätta!

Om ni har fler frågor så är det bara att fråga påå!! Men vi ses senare sötnowsar! Hoppas att ni gillar min blogg och vill fortsätta följa den!! Puss o Kram från mig till er!!


Kommentarer:
#1: fuck

Fyfan vad dålig Blogg asså ärligt sämsta ever!! Typ 3 unika besökare per dag eller? Inga kommentarer elr något fyfan va tråkig! Leker fett ball va?

2013-01-21 @ 18:39:30
#2: Blogga ägare

Om du har ngt imot min blogg och vad jag skriver så tagga långt! Varför ens läsa om den nu är så dålig?? Jag har inte bara 3 läsare lägg till två nollor så ska vi se vad som händer då! 300 unika läsare per dag!

2013-01-25 @ 22:57:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: