A

2013-01-25
23:08:08

Hatar mitt internet!!!!!

Hejhej vet att det var ett tag sen jag bloggade för att mitt internet på mobilen har sugit!! Och då kanske ni undrar varför jag inte skriver på datorn jo men det är för att blogg.se funkade inte när jag försökte logga in. Men nu är jag tillbaka iallafall, imorrn så ska jag mamma och pappa åka till ikea och äta frukost där och kolla på lite grejer till mitt rum och jag vet inte om dom skulle köpa något.

Idag o skolan så fick jag reda på att jag fick A i mitt Engelska prov som vi har haft! Jag blev ju såklart jätte nöjd!! Idag på gympan så vart jag typ as sur för att mitt lag förlorade 7 gånger i rad. Och sista gången så var vi en halv sekund från att vinna! Så mitt lag vann inte en ända gång! Det var allt jag ville säga idag men jag bloggar mer imorrn! Puss o Kram<333


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: